En die andere twee??? - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Jan en Gerrie Middelkoop - WaarBenJij.nu En die andere twee??? - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Jan en Gerrie Middelkoop - WaarBenJij.nu

En die andere twee???

Door: Gerrie Middelkoop

Blijf op de hoogte en volg Jan en Gerrie

03 Januari 2009 | Nederland, Delfgauw

Hartelijk dank voor de enthousiaste reacties op ons eerste berichtje over ons avontuur naar Nieuw Zeeland! Leuk dat zovelen van jullie ons gaan volgen!
Na dit eerste berichtje hebben nog een aantal mensen zich aangemeld om mee te lezen, dus die zijn inmiddels ook aan het namenlijstje toegevoegd.
Ook hebben we van meerdere mensen de vraag gekregen wie de vrienden zijn met wie wij deze reis gaan maken.
Om deze vraag te beantwoorden hebben we alvast een plaatje van Cees en Ellij geplaatst in het digitale fotoboek, met daarbij meteen de belofte dat we in Nieuw Zeeland een foto van ons vieren zullen maken met de zelfontspanner. Daarmee hebben wij alle vier al jarenlange ervaring dus jullie mogen iets van ons verwachten!
De reiskriebels beginnen nu zo langzaam aan wel te komen! Vandaag hebben we de administratieve zaken voor de thuisblijvers geregeld en de financiën voor de komende periode uitgestippeld en verdeeld over de rekeningen zodat we niet voor onverwachte verrassingen komen te staan bij het verliezen/blokkeren van een pasje.
Wij weten inmiddels dat we maandag 12 januari om 13.15 uur vertrekken van Schiphol, op weg naar Hongkong, waar we op 13 januari om 07.40 uur plaatselijke tijd zullen landen. In Hongkong hebben we vervolgens 2 dagen de tijd om een indruk van deze stad te krijgen waarna we op 15 janauri om 15.25 uur opnieuw de lucht in gaan, op weg naar Auckland. Daar zullen we op 16 januari om 07.30 uur landen en dan kan het avontuur beginnen!
Lieve/hartelijke groetjes van Jan en Gerrie

• 03 Januari 2009 - 17:08

Riet Ruckert:

lieve Gerrie en Jan, dank jullie wel voor deze mail. Ik heb sinds 1jan. een nieuwe computer en kan nu weer alles ontvangen.
    Ik wens jullie een prachtige reis en hoop dat die brengt wat jullie ervan verwachten. Jullie verdienen dit echt! Ik heb een probleempje. Het verslag van Ramona, waarover ik sprak op 1 jan. is weg. Ward heeft deze computer ingesteld en dit bericht is weggeraakt. Wens Ramona en Auke a.u.b. alvast het allerbeste voor 2009. Zodra ik weer een verslag krijg, zal ik het ook zelf doen. Veel succes met de laatste voorbereidingen en een heel fijne tijd gewenst, liefs Riet

• 03 Januari 2009 - 20:59

Ome Joop & Tante The:

HI Luitjes
    Ja natuurlijk zouden we heel graag, de reis met jullie meemaken, net eender als van jullie kinderen, wat we nu nog doen. ik ben er heel erg nieuwschierig naar
    bedankt alvast voor het eerste berichtje groetjesome Joop & tante Thea goeie reis

• 03 Januari 2009 - 21:58

Hallo Gerrie En Jan,:

Natuurlijk wil ook ik van jullie belevenissen op de hoogte blijven. En gelukkig doet de pc het weer en heb ik wel een ander emailadres maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie op de komende belevenissen. Ook voor mij geldt dat ik heel veel van Ramona en Auke gemist heb... misschien kan ik daar via via nog aan komen om alsnog hun belevenissen te lezen. Ik wens jullie alle vier alvast heel veel mooie momenten toe en geniet met volle teugen!! Groetjes, Lida

P.S.: doe Ramona en Auke de hartelijke groeten en wens ze nog een goed jaar namens Spiro, Lenia en mij toe. Tot jullie volgende bericht!!

• 04 Januari 2009 - 07:29

Truus:

Hoi Jan en Gerrie.
    Leuk om dit te lezen, ik zal het ook zeker de komende maanden blijven volgen.
    Verder wens ik jullie een heel gelukkig en gezond 2009 toe.
    Groetjes,
    Truus

• 04 Januari 2009 - 15:46

Pieta:

Hoi Gerrie en Jan,
    Nou helemaal leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ga ik zeker doen. Ben echt benieuwd naar die foto's.
    Groetjes,
    Pieta

• 05 Januari 2009 - 20:08

Anita V.d. Berg:

Hoi! Ik wens jullie een hele mooie reis en ik vind het erg leuk om jullie reis zo te kunnen volgen! Groetjes, Anita

• 05 Januari 2009 - 21:08

Sylvia Heistek:

Ook voor ons gaat het opschieten. donderdag 15 jan. vertrekken wij. We zijn heel erg benieuwd naar jullie ervaringen, het zal een hele belevenis worden voor het eerst zo'n verre reis. Met plezier zullen we jullie reis volgen. Maak veel foto's zodat je later thuis nog volop kunt nagenieten. Heel veel plezier gewenst.

• 06 Januari 2009 - 04:30

Marc En Jolien:

Hallo Jan en Gerrie,

Leuk om jullie blog te zien, nou weten we zeker dat jullie toch echt komen! ;-)
    Wij hebben ons de afgelopen dagen vermaakt met Auke en Ramona (maar daar zullen jullie van Ramona meer over horen denk ik zo) en hopen dat ook met jullie mee te mogen maken in dit ontzettend mooie land!
    Ondertussen ben ik een beetje jaloers op de schaatsmogelijkheden in Nederland, niet dat ik zo'n schaatser ben, maar ik vind het wel altijd iets magisch hebben, die witte, bevroren vlaktes. Geniet nog even van Nederland en tot snel!

groetjes Marc en Jolien

• 08 Januari 2009 - 16:34

Leslie:

Hallo Gerrie en Jan,

Heel veel plezier op jullie reis en ik geniet fijn mee via jullie berichtjes.
    Groetjes Leslie

• 08 Januari 2009 - 18:35

Anja:

lieve vrienden heel veel plezier met jullie avontuur en ik ga jullie op de voet volgen en mee-genieten.
    Dikke knuf.XXX

• 08 Januari 2009 - 19:19

Elise:

Vanuit een besneeuwd Nederland lijkt het me zalig om nu nog weg te dromen en straks écht weg te vliegen naar de andere kant van de wereld. Ik volg jullie reis graag, om niet alleen de voorpret van Gerrie te hebben meegemaakt, maar zo meteen de reist zelf ook bijna! Geniet!!

• 10 Januari 2009 - 07:01

Ramona:

Uhm.. zal ik die foto anders voor jullie maken!!?

Alvast hele goede vlucht gewenst en tot HEEL SNEL!!

Kus (met lekker frisse wangen, want net terug van een dag op de gletsjer)

Ramona

• 10 Januari 2009 - 17:45

Rien En De Meiden:

Heel veel plezier geniet er van en de hartelijke groeten aan Ramona en Auke.

Rien, Miriam, Manouk en Renate

• 11 Januari 2009 - 10:25

Theo Neelen:

Ik wens jullie een geweldige vakantie, en we blijven jullie volgen.

• 12 Januari 2009 - 20:01

John En Monique:

Nog zo voorgenomen om regelmatig te kijken en gelijk al 1 bericht gemist.

Wel erg toevallig dat we kijken wanneer jullie halfweg hongkong zitten.
    Telepathie?

We blijven jullie volgen.
    Knuffel